Термін дії ліцензії минув

Тема у розділі 'Типові повідомлення про помилки та робота з ними', створена користувачем Holy, 31.03.2017.

  1. Holy

    Holy Administrator Команда форуму

    Проблема 'Термін дії ліцензії минув'
    1. Перевірте коректність встановленої системної дати на вашому комп'ютері.
    2. Повторно активуйте продукт Лабораторії Касперського :
      • Kaspersky Internet Security 2017 / 2016 / 2015
      • Kaspersky Anti - Virus 2017 / 2016 / 2015
      • Kaspersky Total Security 2017 / 2016 / 2015
    3. Якщо системна дата встановлена вірно і повторна активація не допомогла, продовжите ліцензію продукту Лабораторії Касперського.
    Якщо рекомендовані заходи не допомогли, відправте запит до Служби технічної підтримки Лабораторії Касперського на порталі My Kaspersky і детально опишіть виникшу проблему. Інформацію про те, як працювати з My Kaspersky, ви можете знайти в довідці по My Kaspersky.
     

Поділитися цією сторінкою