Неможливо додати ключ, якщо його термін придатності минув

Тема у розділі 'Типові повідомлення про помилки та робота з ними', створена користувачем Holy, 31.03.2017.

  1. Holy

    Holy Administrator Команда форуму

    Проблема "Неможливо додати ключ, якщо його термін придатності минув"

    Можливою причиною помилки є протермінований період використання ліцензії.

    Щоб виправити помилку:
    1. Перевірте дату закінчення ліцензії. Детальну інструкцію дивитеся в статті.
    2. Якщо період використання витік, то для продовження роботи продовжите ліцензію:
      • Kaspersky Internet Security 2017 / 2016 / 2015 / 2014 / 2013
      • Kaspersky Anti - Virus 2017 / 2016 / 2015 / 2014 / 2013
      • Kaspersky Total Security 2017 / 2016 / 2015
    3. Якщо період використання не витік, перевірте системну дату на вашому комп'ютері. Якщо системна дата встановлена невірно, виправіть її і спробуйте ще раз активацію програми.
    Якщо вищеописані рекомендації не допомогли, то спробуйте ще раз активацію через деякий час (наприклад, за годину).

    Якщо помилка з'являється знову, відправте запит до Служби технічної підтримки Лабораторії Касперського через сервіс My Kaspersky і детально опишіть виниклу проблему. Інформацію про те, як працювати з My Kaspersky, ви можете знайти на сторінці FAQ по My Kaspersky.
     

Поділитися цією сторінкою