Невідома Помилка

Тема у розділі 'Типові повідомлення про помилки та робота з ними', створена користувачем Holy, 31.03.2017.

  1. Holy

    Holy Administrator Команда форуму

    Проблема 'Невідома помилка'
    При активації продукту Лабораторії Касперського може з'явитися повідомлення "Невідома помилка". Щоб виправити помилку, відключите використання проксі-сервера в продукті, для цього:
    1. У вікні Налаштування на вкладку Додатково виберіть Мережу.
    2. У вікні Параметри мережі натисніть на посилання Налаштування проксі-сервера.
    3. У вікні Параметри проксі-сервера встановите прапорець Не використати проксі-сервер і натисніть Зберегти.
    4. Спробуйте ще раз активацію.
     

Поділитися цією сторінкою