Внутрішня помилка сервера активації

Тема у розділі 'Типові повідомлення про помилки та робота з ними', створена користувачем Holy, 31.03.2017.

  1. Holy

    Holy Administrator Команда форуму

    Проблема "Внутрішня помилка сервера активації"

    1. Перевірте доступ до мережі інтернет
      • Перевірте, чи доступний інтернет, використовуючи браузер Internet Explorer (наприклад, відвідайте веб-сайт http://kaspersky-antivirus.com.ua/). Якщо доступу до інтернету немає, то зв'яжіться з вашим провайдером для отримання додаткової інформації. Спробуйте ще раз активацію програми після відновлення доступу до інтернету.
    2. Правильно налаштуйте Мережевий екран
      • Мережевий екран (брандмауер, firewall) призначений для забезпечення безпеки вашої роботи в локальних мережах і інтернеті. Мережевий екран є програмним комплексом, який перевіряє дані, що передаються через Інтернет або локальну мережу, і, залежно від параметрів Мережевого екрану, блокує або дозволяє цю мережеву активність. Якщо на вашому комп'ютері встановлений Мережевий екран, додайте в нім дозволяюче правило для процесу avp.exe або відключите Мережевий екран повністю.
    3. Перевірте системну дату на комп'ютері
      • Щоб дізнатися, чи правильно встановлена системна дата на вашому комп'ютері, відвідайте статтю Як перевірити і змінити системну дату на комп'ютері.
    4. Спробуйте ще раз активацію за годину
      • Після перевірки системної дати на вашому комп'ютері спробуєте ще раз кілька разів активацію через деякий час (наприклад, за годину).
    5. Зверніться в Службу техпідтримки Лабораторії Касперського
      • Якщо помилка з'являється знову, рекомендуємо вам звернутися в Службу технічної підтримки Лабораторії Касперського, відправивши запит через сервіс My Kaspersky і детально описавши виниклу проблему. Інформацію про те, як працювати з My Kaspersky, ви можете знайти на сторінці FAQ по My Kaspersky.
     

Поділитися цією сторінкою